Subject: Võrdõigusvoliniku liitmine Õiguskantsleri kantseleiga
From: "Christian Veske - VOLINIK" <[email-masked]>
To: "Liisa-Ly Pakosta" <[email-masked]>, "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>
Cc: Ülle Madise - OKK <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 17:17:05 +0300

Lugupeetud minister Pakosta
Lugupeetud minister Keldo

Kirjutan Teile seoses Eesti Rahvusringhäälingus avaldatud mõttega viia 
võrdõigusvoliniku kantselei Õiguskantsleri kantselei koosseisu. Artikkel 
avaldati 11 juunil. Praeguse seisuga ei ole ma antud asjas 
lisainformatsiooni saanud.

Palun, et annaksite teada, milline on Vabariigi Valitsuse plaan seoses 
võrdõigusvoliniku institutsiooniga.

Ametlik kiri lisatud.

Lugupidamisega

Christian Veske
Soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise volinik

Mob: 53525002
[email-masked]

  _____

www.volinik.ee <https://www.volinik.ee/>  | Facebook 
<https://www.facebook.com/Vordsetevoimalustevolinik>  | Instagram 
<https://www.instagram.com/vordoigusvolinik>  | LinkedIn 
<https://www.linkedin.com/company/võrdõigusvolinik>

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te 
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata 
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega.